Kormány döntése szerint a kormányablak-feladatok ellátására kialakított mobilizált ügyfélszolgálatok viszik közelebb a kormányablakok által nyújtott szolgáltatásokat az állampolgárokhoz. Már a baranyai kistelepüléseken élők is igénybe vehetik a kormányablak busz szolgáltatásait.
Magyarország kormánya számára kiemelten fontos, hogy az állammal kapcsolatos ügyeket mindenki egyszerűen, gyorsan, lakóhelyéhez közel tudja intézni. Ezt a célt szolgálja a Baranya Megyei Kormányhivatal kormányablak busza is, ahol több mint 2500 ügykörben nyújthatnak be kérelmet, indíthatnak ügyet, illetve kaphatnak tájékoztatást az eljárás menetéről az ügyfelek. Az ügyintézést tapasztalt kormányablak szakügyintéző, valamint települési ügysegéd segíti.
A kormányablak buszban – a korábban már megszokott ügysegédi szolgáltatások mellett – lehetőség van például a személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre, ügyfélkapu-regisztrációra is. A speciális járműben két munkaállomás, ezekhez kapcsolódóan beépített fényképezőgép, nyomtató és szkenner teszi lehetővé a helyben történő ügyintézést. A busz akadálymentesített, így mozgássérült ügyfelek fogadására is alkalmas.
A kormányablak buszon bankkártyával történő fizetés biztosított, ugyanakkor felhívjuk a figyelmet, hogy elkészült okmányok átvételére, illetve gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre továbbra is csak a kormányablakokban tudunk lehetőséget biztosítani.
A Baranya megyei kormányablak busz Egerág településen a következő időpontban várja az ügyfeleket:
2020. szeptember 01. (kedd) 10:00-11:30 óra között
Egerág, Szabadság tér 1.
(Polgármesteri Hivatal parkoló)